Snön kommer

Så idag har jag inte gjort så mycket. Jag har jobbat och städat lite grann nu då ja ska fara hem imorgon. 
 
Detta som ni ser på bilden är vad jag jobbar med. Detta är en bild på mitt eget knivbälte och även det första jag gjorde från grunden. 
I alla fall så gör jag bälten.
Det började i somras när jag började sommarjobbade i Jokkmokk på Stoorstålka och sen när skolan började så fortsatte jag att jobba med att göra bälten.
Det passade mej perfekt när jag tycker om att slöjda och arbeta med händerna☺
 
En toppensak med denna dag var nog att det snöade när jag klev upp imorse☺
Jag tycker om snö och jag tyckte att det nu var dags för vintern att komma☺
Vi kanske hörs imorgon om det händer något roligt för mej // Marja-Lisa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0