Jobb jobb

Hejsan!
Idag så har det varit en ganska lång dag med jobb. Jag och aehtjie (pappa) for tidigare på morgonen för att bygga på en hage på vinterbeteslandet, och nu har vi just kommit hem. Det kan vara jobbigt att arbeta långa dagar men samtidigt så har jag växt upp i denna livsstil så jag har vant mig vid hur det är😊
 
Förutom att vi har byggt på en hage så var vi också med och lossade ett renlass. Det är så roligt att arbeta med renarna även om det kan vara drygt ibland. Men jag mår alltid bättre när jag får arbeta med renarna😊
 
Hann även med att mysa med min hund en stund nu när vi har kommit hem såhär på kvällen. Bjuder därför på en till bild på min hund och en bild från en kalvmärkning för några år sedan.
Vi hörs imorgon igen när jag har varit på min första skiljning detta år😊 // Marja-Lisa
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0